Elektroinstalace - Kolik chranicu?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Září 12 10:50:20 CEST 2012

vsimol som si zaujimavy trend (tu vo Francuzsku), davaju prudovy chranic
na kazdu listu domoveho/bytoveho rozvadzaca.
Takze ja mam napriklad 3 rady isticov (len 1 faza) a 3 chranice.
Je tam nejaka zaujimava vyhoda/vylepsenie okrem toho ze ked vypadne
chranic tak nezhasne cely barak?
Moze to byt koli rozdeleniu unikoveho prudu z filtrov spinanych zdrojov
na viacej mensich segmentov?
b.