Novy(?) rychly binarni citac pro pomala FPGA (bez carry, jako Actel) -- prosba o kritiku

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Září 12 08:55:10 CEST 2012

vidis ako cloveka zdegraduje navrh logiky vo vhdl, ja som uplne zabudol
ze skutocny synchronny citac implementuje viacmenej cely stavovy automat.
V kazdom pripade aby sme pokracovali v diskusii, lebo je zaujimava. ak
sa bavime o binarnom citaci s plnym cyklom tak prvy stupen (D flip flop)
ma spatnu vazbu priamo sam zo seba, druhy myslim len z prveho a zase
sameho seba.
Toto su zaroven presne tie flipflopy ktore musia bezat na najvyssej
frekvencii. Ma zmysel tam vymyslat specialne struktury, ktore sa
uplatnia aj tak az na stupnoch s nizsou frekvenciou?
b.