Baterka do vrtulniku - kde sehnat?

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Středa Září 12 08:39:45 CEST 2012

napr tu:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7570__ZIPPY_400mAh_20C_single_cell_.html

alebo mozete vybrat nejaku 2S a mate z nej dve..

m.

-----Original Message-----
From: Jaroslav Kotlaba
Sent: Wednesday, September 12, 2012 6:58 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Baterka do vrtulniku - kde sehnat?

Pred casem jsem dostal vrtulnicek - podobny tomuhle:
http://www.rc-modely-outlet.cz/cz/detail/rc-3ch-vrtulnik-huan-qi-hq-839-vulture-3-kanalovy/3-kanalove/
ale nejak prestal litat - nezvedne se od podlahy.
Odhadnul jsem, ze mohla doslouzit bateka.
Zkousel jsem se poptat v qelbu co takove modely prodavaji, ale nechytal jsem
se.
Tak se chci zeptat, jestli nekdo nevite,kde takove veci rostou a jestli
vubec je sance.
Ten vrtulnicek jsem dostal pred dvema lety a myslim ze tenhle sortiment se
od te doby obmenil.
Omlouvam se za maly obrazek baterky.