francuzsky zmr... robotnik (bolo Re: Elektroinstalace v dome)

Úterý Září 11 21:11:13 CEST 2012

No to se mi líbí. V těch husích krkách nejsou kabely, ale přímo dráty.
Já jsem takhle tahal celou elektriku v přízemí. U stropu jsou odbočné
krabice pro vypínač, ale není v nich ani jedna svorka. Jeden drát je
přes tu krabici protažený jako smyčka dolů k vypínači, druhý přímo ke
světlu. Přišlo mi to jako elegantní řešení, dokud jsem to nezačal tahat.
Přece jen tahat husím krkem dva dráty, každý jinak dlouhý, aby to na
konci vyšlo, žádná sláva. V patře jsem na rastr pro sádroš naházel
kabely a bylo to hned hotové :-) Jen jsem neměl tahat tvrdý CYKY, ale
kabel s lankama. Kabely prochází parozábranou, jsou oblepené a budu mít
starost nasoukat tam smyčku (rezerva kdyby upadnul konec) abych neutrh
tu fólii.
Anděl