elektrokolo

Úterý Září 11 15:00:26 CEST 2012

No baterka se vybije tak, ze pri velkem proudu zapusobi ochrana,vypne se
a uz se sama nenahodi, nastesti toto se mi jiz dlouho nestalo a navic to
jde nahodit zapnutim rekuperace a jizdou asi 20km/h (i bez napajeni se
ridici jednotka nejak nahodi asi skrz diody od vinuti motoru a zacne
valit proud do baterky) ;-)