francuzsky zmr... robotnik (bolo Re: Elektroinstalace v dome)

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Září 11 13:21:02 CEST 2012

Tak nevím, ale wagosvorky pod vypínačem mi nepřijdou jako úplně špatné
řešení. Nejspíš nejde o tento případ, ale dovedu si představit
dvojvypínač na chodbě, do kterého vede 6 kabelů, jejichž PE a N jsou
pospojované pod strojkem. Přijde mi to rozhodně čistější, než po letech
hledat odbočnou krabičku pod vrstvami malby (a následně opravovat malbu
a omítku, která upadne po vyloupnutí víčka krabice).

JMN