Elektroinstalace v dome

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Září 11 10:19:24 CEST 2012

Podobne to planuji take, novostavba, krytina take tmavy bramac, uz ted
jsem si overil, ze je tam skutecne horko, ale mam vetrani v podobe
stresnich kominovych vylezu.
Zdivo je porotherm, je to docela krehky material, vodorovne drazky
bych chtel udelat castecne v miste maltove spary. Umisteni kabelu na
podlahu si musim promyslet, moc se mi do toho nechce z obavy pred
poskozenim a v prizemi komplikace s IPOu.
Jak vysoko umistujete vypinace? Vim je to od zvyku, v panelaku je 1,4m
i vice a vyhovuje nam to. Norma doporucuje kolem 110cm, coz nam
pripada dost nizko.
Zasuvky se prej dnes resi vyhradne smyckovanim, tz. natahat CYKY z
diry do diry a vzdy pujde na jednu pulku svorky zasuvky a z druhe ven?
Lepsi by bylo napojeni bez preruseni, ovsem ta drbacka, to je
nerealne.
Karel