Elektroinstalace v dome

Úterý Září 11 08:44:01 CEST 2012

Delal jsem to napevno - podkrovi nad sadrokartonem, prizemi podlaha,
svisle v porothermu a ted se biju do hlavy, ze mam v baraku malo husich
krku a pruchodu - nastesto aspon na anteny bylo par husich krku
vertikalne ale samozrejme se rychle zaplnily. Tak bacha na to. Ted resim
jak z garaze do patra vyvest tlakovy vzduch, je to sice nad sebou ale
pruchod stropem bude chutovka... Tak bacha na to, rozhodne bych udelal
uz ted sit trubek ve zdi a pod podlahou, kousek se nekam nabourat jde
bez problemu ale vetsi akce v baraku kde se bydli bych neriskoval ;-)