Elektroinstalace v dome

Úterý Září 11 06:57:53 CEST 2012

elektriku v podlaze máme v paneláku - no taky to jde. Myslím že záleží z
čeho stavíte a co od té elektroinstalace chcete. Já jsem stavěl z
betonových skořepinových tvárnic a protože je problém do nosné stěny
dělat vodorovnou drážku (naruší se pevnost, musí se vybrousit - spousta
bordelu) vyřezal jsem už při zdění žebra v tvárnicích a zakládal jsem
husí krky. Teď není problém kdekoliv si dodatečně udělat zásuvku.
http://vaelektronik.cz/dum/elektrika.html Pamatujte že ženská vám přesně
řekne jak bude nábytek a kde mají být zásuvky a pak vám jich stejně
polovina vyjde za skříněma ... zkušenosti kamarádů :-)