Terminal Bray se kouse

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Neděle Září 9 19:28:59 CEST 2012

Ja mam posledni verzi braye, doma na Win7, Dell inspiron, po kliku na exe
je tak asi 10-20 sekund ticho po pesine, pak se teprve zobrazi program. pri
rescanu dostupnych portu pak program obdobnou dobu neodpovida. takze asi si
to nejak moc nerozumi s mojim hardwarem. v praci na winXP, Dell optiplex,
ta stejna verze frci.

bohuzel taky nevim co s tim :( a rad bych to nejak poresil, protoze to
cekani je utrpeni.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz