Terminal Bray se kouse

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Září 9 01:19:33 CEST 2012

Mame jedno zariadenie, ktore ma na sebe USB hub a 7xMCU, ktore s host
PC komunikuju virtualnymi COM portami cez 7xFT232. To je hned
virtualnych 7 portov. Na vyvoj mame 4 kusy tychto zariadeni, drivery
vo Windowsoch si kazdy port namapuju osobitne. Fyzicky je k PC stale
pripojene len jedno z nich, dali by sa cisla portov premapovat, ale
preco? Ked potrebujem testovat ine z nich, mam cisla portov zase
prepisovat, alebo radsej pouzijem prislusnu konfiguraciu obsluznej
aplikacie?

Dalej obcas treba riesit nejaku simulaciu zariadenia, ktore nemame
fyzicky, ale vieme jeho protokol simulovat (dostaneme, alebo si
napiseme aplikaciu). Na to sa s vyhodou da pouzit com0com => hned 2
virtualne porty.

Staci to takto, alebo mam pokracovat az do tych 60 :-?

miro

Dňa 9. septembra 2012 1:01, Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal/a: