Terminal Bray se kouse

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Září 9 01:01:02 CEST 2012

Tedy ja nevim, skoly nemam, ale to mate vsichni v masinach 60 COM portu, ze
musite pouzivat tahle silena cisla a pak si stezovat, ze s tim neco neumi
zachazet? Ja si to vzdycky zmenil do rozumneho rozsahu (jako treba COM3) a
nijak jsem to neresil - to samozrejme predpoklada nemit ho tam fyzicky :)
Nebo to ma nejaky jiny duvod, ktery mi unika?

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 09, 2012 12:11 AM
Subject: Re: Terminal Bray se kouse

Dňa 8. septembra 2012 23:21, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> To bude tou starsou verziou, predtym tam nebola roleta ale len napevno
> radiobuttons pre 4 a neskor 8 COMov. Dokonca bola jedna taka verzia kde ta
> roleta bola skrz tie radiobuttony (ktore nefungovali, len to asi v
> rychlosti pri prerabani zabudol vyhodit).

Mal som verziu niekedy z 2008, tam siel aj COM nieco nad 10 (snad do
20, alebo 32, uz nepamatam), ale viac nie. Potreboval som 60 a 61 :-)
S tou poslednou problem nie je.

Bray ma stale problem so zhadzovanim signalov RTS a DTR pri zmene
baudrate, napriek tomu, ze prislusne "LED-ky" ostavaju svietit. Kedysi
sme to tu rozoberali, problem som mu napisal mailom.. bez odozvy.

miro