Ilustrace: Novy(?) rychly binarni citac pro pomala FPGA (bez carry, jako Actel) -- prosba o kritiku

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Září 8 22:19:54 CEST 2012

On Sat, 8 Sep 2012, milger wrote:
> Tak vam odpoviem aby ste si nemyslel ze vas ignorujeme.
>
> Ci nieco podobne existuje netusim, nikdy som take nieco nepotreboval.
> Ci to ma nejake pouzitie? Siroky a rychly citac je vzdy problem. Nemyslim si
> ze existuje mnoztvo aplikacii s touto kombinaciou ale urcite budu. Ak by som
> nieco podobne potreboval urcite by som doposial isiel cestou mensieho odporu
> t.j. vykonny, specializovany HW.
> Mne osobne sa tento navrh hodne pozdava a urcite si zapamatam ze ste to
> riesil.

Dekuji za ohlas.

> Ak potrebujete nazor ci je to OK a nie je niekde chyba, musim sa priznat ze
> som to do detailu nepozeral, zaujalo ma to ako dobra idea.

Ptal jsem se spis na ten dojem vyse. Funkcnost zatim overovali 2 lide v
simulaci, v FPGA logice to mozna prijde na radu uz kazdym dnem pokusne do
naseho casomeru, kde nam prave dost siroke a systemove rychle citace
trochu schazeji (neni to tak zasadni, ale bodlo by).

Dekuji a zdravim,
Marek