Vyvazani dratu

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Září 8 19:05:18 CEST 2012

> jj, tam kde normalni ludia daju izolepu, filmari 'duct tape' vedci vzdy
> naplacaju kaptonovu pasku. Pacia sa mi tie nalepky na podvozku, ktore su
> prelepene kaptonovou paskou aby neerodovali.
> Kde som toto ja uz len videl? :-))))

Me spise fascinuje ta tloustka tech svazku - ocekaval bych ze vsude jdou max
4 draty -  2x CANbus a 2x napajeni - ale asi to neni tak jenoduche debugovat
pres CANbus na Marsu nejaky stavkujici modul s Indy naprogramovanym MCU
takze z tloustky tech kabelovych svazku bych rekl ze maji snahu nemit na
kazodu pitominu dedikovanz procesor jako ma v posledni dobe nase "pozemska"
technologie

Zdravi Petr Kubac