ot. HP

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Září 8 11:43:03 CEST 2012

On Sat, 8 Sep 2012, Miroslav Draxal wrote:

> On tam vůbec není vidět. Takže jsem ve win migroval do raid, poté jsem jeden
> disk fyzicky odpojil, apak to po restartu skočilo do rapid matrix storage
> manageru. Proto vím, že tam na beton je. Napíše mi to, že je porušený raid a
> pokud s ním chci něco dělat, tak skutečně ctrl-I. Jenže pokud je raid OK,
> tak nemám šanci po restartu se do manageru dostat. Ona to bude nějaká tajná
> kombinace. Ale proč to dělají? Míra

On jeste existuje ten rapid raid manager jako program do windows. Proc to
delaji to netusim :-) Ja osobne pod win raid nepouzivam a pod linuxem
pouze ten software raid takze jedina moje starost je jak to v BIOSu
vypnout aby disky byly videt jako disky. Pak se mi nemuze stat ze mi pri
poruse disku nebo manipulaci s nimi nejaka firemni strategie-utilita
nasere na hlavu..