ADMIN STOP: Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Září 8 08:24:52 CEST 2012

Mas moji plnou podporu. Pokud s tim nemas nejaky zasadni problem tak to
takto muzeme nechat, ze kdyz to nebude k tomu, tak muzes zakrocit.

Ja odjizdel z prace v 16h a to to vlakno zrovna zacinalo a skoro bych to
byl byval tusil, ze se zvrhne. Bohuzel jsem se na net dostal az ted.

S pozdravem
Radek Vicek