Terminal pre linux, was: Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Září 8 02:23:31 CEST 2012

No tak skuste a dajte vediet.

Ale vela sanci nedavam: nastavovanie vyzera hyperterminalovo-preoknovano idiotske, a tlacitko "send" dava tusit, ze aj tu sa vysiela len "po riadkoch"...

No a potom by som poprosil binar pre Xandros na Eee...

wek