Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 7 22:55:12 CEST 2012

Nemám tušení, čí idiocie to byla, ale na jedné mašině Nvidia, na druhé
AMD/Ati a na virtuálu grafika emulovaná VirtualBoxem.

Proč měním systém každých půl roku? Protože je vydávaj - a protože je to
konec konců pořád ten samý stabilní systém, tak čeho se bát? Na
server[u|ech] to samozřejmě neudělám, tam patří (a je) LTS, ale na desktopu
proč ne? Nejsem a už asi nikdy nebudu linuxový guru (zlatej AT&T SVR5, to
byl ještě UNIX, o kterém jsem i něco věděl), ale mám takový nejasný dojem,
že po upgradu distra se tam mašina (pokud naběhne) často chová líp (no
každopádně jinak než předtím :), zřejmě k tomu tam ta možnost je.

Pokud by se mě to neptalo "fakt chceš obětovat 342.21MB?", ale "chceš dneska
ještě pracovat nebo budeme raději reinstalovat?", pak bych si to samozřejmě
rozmyslel - no každopádně příště už takovou kravinu neudělám a budu to čisté
instalovat rovnou, jen jsem se nechtěl drbat s nastavením všech preferencí
(jsem holt netušil, že linuxáci jsou _až takoví_ masochisti).

Pavel Kutina