Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 7 22:30:58 CEST 2012

V tom s Vámi souhlasím, ono těch zvrhlostí v ovládání je víc - třeba
takový ViM apod.

Jsou ovšem jedinci, co si to nemůžou vynachválit...

Ale já to prostě nepoužívám (ani minicom, ani ViM) a jsem spokojený.
Ano, Bray je lepší, než CuteCom, ale CuteCom mi stačí a v případě úplné
nutnosti spustím Bray pod Wine.

---
Jirka