Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Kosta info na mcu.cz
Pátek Září 7 15:45:30 CEST 2012

Tak a máme tu dalšího militantního Tučňáka, pardon sveřepého tučňáka,
který je přesvědčen o SVÉ pravdě o SVÉM systému

Ano používám Windows a mám je koupeny se třemi stroji, vedle toho mám na
dalších dvou Linux, hádejte co běží na Linuxu a co běží na Windows?

Na Limuxu mám testovací web server a NAS

Na jedněch windows mi běží pouze TTS.
Druhé mám na netbooku, zde jsem zkoušel Android, ale vrátil jsem se k
windows, opět kvůli TTS
Na třetích windows mám vše ostatní, viry netrpím, reinstalace proběhne
tak jednou za dva roky a to hlavně kvůli HW.
Pro informaci. Emaily mám pod TB od roku 1997 (ty nejstarší jsou
importovány z OutlookExpres)

Vždy tak jednou ročně si otestuji nějaké distro Linuxu a  vesele jedu
dál pod Windows :)

S pozdravem
Kosťa

PS: Proč už jednou neskončí tohle flame, každému co jeho jest, mně
vyhovují Windows, druhému Linux, proto ale nebudu toho druhého osočovat,
na druhou stranu totéž očekávám od toho druhého