Test svietidiel

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 7 15:31:56 CEST 2012

 7.9.2012, 15:24:29

Ja tam vidim dve tlacitka. Prvni "vysledky testu" a druhe"pridat k
porovnani". A nejen ze je vidim, dokonce mi i fungujou. Takze bud si
zobrazim vysledky testu pro prislusnou CFL, nebo si ty co mne zajimaji
pridam do porovnani a pote zobrazim.
Placeny pristup nemaje, nemohu primo srovnavat tistenou a webovou
verzi, ale IMHO, to co se objevi pri "porovnani", odpovida tabulce s
vysledky v tistene verzi.
Samozrejme, ta slovni omacka chybi, byt uznavam, ze i ta ma nejakou
informacni hodnotu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz