Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 7 15:22:34 CEST 2012

V openSUSE mám tohle:

http://img819.imageshack.us/img819/5748/kicadyastopensuse114.png

Tedy 2012.01.19-4.1. Je to stará verze? Nevím, ale zřejmě až tak ne a
pravděpodobně i funguje. Koupil jsem si EAGLE Light (kvůli možnosti
komerčního využití) a věnuju se jemu (samozřejmě v linuxové verzi)...

---
Jirka