Instalace pod Linuxem (bylo: Test svietidiel)

Petr Tošovský PetrTos na altopro.cz
Pátek Září 7 15:19:48 CEST 2012

Vyjmenoval jste stejne problemy jako ja i to ze instalace funguje
jednoduse pro bezne aplikace. :-) Nemuzu posoudit jak moc okrajove
aplikace jsem to instaloval, jen chci poukazat na to ze to takova
jednoduchost neni vzdy at si ostatni taky udelaji obrazek kdyby se do
toho chteli pustit (kdo si to jeste nezkusil).
Konkretne jsem instaloval na domaci server dva programy, ktere
potrebovali stejnou knihovnu v ruznych verzich. Takze s navaznosti byl
problem. Slo to vyresit, ale jednim kliknutim to tedy nebylo.

Tosa