Test svietidiel

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Září 7 14:25:35 CEST 2012

 7.9.2012, 14:12:17

Kazdej jsme holt jinej. Ne ze bych instaloval kazdou hloupost, s toho
uz jsem vyrost, ale rar u mne patri do sady zakladnich programu (TC
opera, irfanview, foxit reader, thebat, metapad, allercalc, zoner_ps a
par dalsich.
Nicmene na rozbalovani staci unrar, kterej je free, popr nekterej z
archivnich manazeru.
Podle mych zkusenosti, ackoliv existuje nekolik desitek archivacnich
programu, bezne jsou dva, zip a rar. Ktery je beznejsi si netroufam
posuzovat, ale rar nabizi nesrovnatelne vice moznosti nez zip (nebo
tomu alespon tak bylo, v dobe kdy jsem se rozhodoval, kterej znich
pouzivat jako hlavni, aktualni stav neznam).
Napr. takovej "recovery record" , dobe zalohovani na CD a DVD k
nezaplaceni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz