Test svietidiel

Pátek Září 7 14:09:11 CEST 2012

Dne 7. září 2012 13:36  <ok1uga na volny.cz> napsal(a):
> No, já nemám ve zvyku instalovat každou hloupost jen proto že ji možná jednou za dva roky budu potřebovat (Navíc RAR není Free).

A Winzip snad je? A pokud stačí jen rozbalit, unrar je freeware:

http://www.rarlab.com/rar_add.htm

> Nicméně ke své hanbě se přiznám že 7Zip nainstalovaný mám a neuvědomil jem si že RAR umí. Podle mého názoru byl RAR užitečný naposled v DOS verzi. Tenkrát prorazil díky skvělému ovládání. V té době jsem ho používal. Co přešel pod Windows je to jen jeden z dalších "tisíců" napodobovačů ZIPu a nevidím důvod proč ho používat. Toď můj názor - nikomu ho nevnucuji :-)).

Jak má ZIP vyřešené vícenásobné archivy (volumes)? Je to vůbec nějak
unifikované? ARJ nebo RAR to mají už od pradávna, ale u ZIPu se to
objevilo poměrně nedávno (za dob DOSu to neměl snad vůbec), navíc mám
podezření, že to každý ZIPovací program dělá po svém.

Pavel Kadečka.