Test svietidiel

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Září 7 13:42:16 CEST 2012

To pakovanie je len na oklamanie nepriatela.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ok1uga na volny.cz
Sent: Friday, September 07, 2012 1:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: Test svietidiel

No, já nemám ve zvyku instalovat každou hloupost jen proto že ji možná jednou za dva roky budu potřebovat (Navíc RAR není Free). Díky tomu mi Windows bez problému fungují a jsou svižné. PDF prohlížeč potřebuji vícekrát za den a proto ho na svém PC nainstalovaný mám :-))).
Nicméně ke své hanbě se přiznám že 7Zip nainstalovaný mám a neuvědomil jem si že RAR umí. Podle mého názoru byl RAR užitečný naposled v DOS verzi. Tenkrát prorazil díky skvělému ovládání. V té době jsem ho používal. Co přešel pod Windows je to jen jeden z dalších "tisíců" napodobovačů ZIPu a nevidím důvod proč ho používat. Toď můj názor - nikomu ho nevnucuji :-)).
Navíc ten soubor nebylo potřeba pakovat protože spakovaný je +- stejně velý jako rozpakovaný.

Huráááá je pátek :-))

     Martin.