[OT] ARM assembler

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 5 09:38:39 CEST 2012

To je zo zivota... 17 rokov pozorovania okolia a prechadzania cez
rozne zivotne situacie. A vies co je najlepsie, ze je to vsade uplne
rovnake, preto sa na tom vsetkom smejem. A aby to malo tie spravne
grady, tak potom staci uz len spomenut pana a boha, to len clovek
potom cumi... :)

Mimochodom ten gooogle je filtrovany tiez uz aspon 10 rokov, myslim,
ze to bola jedna z funkcii, ktora bola implementovana hned na zaciatku
tejto sluzby, rovnejsi predsa nie su blbci, aby to tam nemali... To je
tiez vlastna skusenost.

A.

Dňa 5. septembra 2012 9:02, Petr Tošovský <PetrTos na altopro.cz> napísal/a: