[OT] ARM assembler

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Středa Září 5 09:37:29 CEST 2012

Já obvykle dostávám jiné výsledky vyhledávání doma a jiné v práci.
Daleko víc mě ale štve, že v Chromu mi nejdou otevírat PDF, pokud se
nepřihlásím ke službě Google Docs. Na druhou stranu je sdílení dokumentů
pomocí Docs docela pěkná pomůcka, ostatně jako většina produktů od Googlu...

Jinak k vyhledávání:
http://www.lupa.cz/clanky/google-search-plus-aneb-o-tom-co-najdete-rozhodnou-vasi-pratele/

JMN