Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Září 4 22:26:42 CEST 2012

Já mám na takovéhle věci  starý vařič s jednou plotýnkou
a když je to moc teplé, posunu to kleštěmi trochu na stranu.
Jinak já měl s kalafunou na prase asi štěstí. Je krásně žlutá
prášková, bez nečistot.  ale je to asi dávka od dávky různé.