[OT] ARM assembler

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 4 21:19:24 CEST 2012

Já používám Google anonymně (no dobře, cookies jsem asi nezakázal a IP
mám zřejmě skoro pořád tutéž), mail u nich nemám.

Stejně tak ho ale používám jinde, než na svém PC -  tzn. na úplně jiných
místech, počítačích a systémech, opět samozřejmě anonymně.

Vždycky mi najde to, co chci.

Stačí znát trochu angličtiny (nebo jiného jazyka, hodně informací je
třeba v ruštině a azbuce, ve FF na to je vynikající doplněk
Transliterator) a  používat selskou logiku.

---
Jirka