Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 4 21:17:40 CEST 2012

 4.9.2012, 21:09:41

Robotarna, kde jsem kdysi pracoval, sidlila v budove po byvale Tesle
Brno. A v dobe kdy jsem nastoupil, z 5-ti patrove budovy vyuzivala jen
3 patra. Jedno z tech nevyuzitych, bylo skladiste vseliakeho bordelu
po puvodni Tesle. Mezi kusy stareho nabytky, a castmi vyrobnich linek
byl i 50kg pytel, z poloviny plnej praskove kalafunu. Neni divu, ze
jsem si tam naplnil mensi plechovku. Co presne je ta kalafuna zac
nevim, ale funguje lepe nez ta na prase z drogerie. No a nejlepe
funguje Marmot 486.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz