Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

Úterý Září 4 18:47:12 CEST 2012

Nechci nikoho znejistet, ale ta kalafuna na prase muze byt i dost jina
kvalita, dokonce jsem sehnal pred par lety takovou, ktera se uplne
nerozpusti ani v acetonu - zbyl asi 1cm bile sedliny ve sklenicce,
tipuju na nejake EU aditivum pro lepsi konec prasete ;-) Jsem zcela
zkazeny globalizaci a koupil jsem kalafunu i gelove tavidlo v TME, co se
uz da delat ;-)