Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Září 4 12:36:34 CEST 2012

Dobrý den,

Normální stolní lampičku:
http://www.posvitime.cz/faro-office-50018-w-hog50018

Kalafunu v misce o průměru cca 5cm, 2cm vysokou (uříznutý el.
kondenzátor). Baňka žárovky je těsně nad hladinou kalafuny - tak 1-2cm.
Průběžně tam dosypávám, aby byla miska plná. Trvá to tak 20 minut, než
se to roztaví úplně. Je lepší to na něco položit, aby se nespálil stůl.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora