Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataaPCB...

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Září 4 11:25:11 CEST 2012

:-) Jj, z pitomosti už může vzniknout jen ještě větší případně kolosální
pitomost. Jsem zvědavej co je napadne dál a jak dlouho je to tak bude
moct napadat, ostatně nechá svítit 100W žárovku většinou jen ten, koho
až tak nezajímá z čeho se spotřebovaná energie zaplatí, takže tím koho
se to nařízení týká asi mysleli především sami sebe.
S pozdravem,
Miloš Dašek