Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Září 3 17:43:37 CEST 2012

Ale to to by uz neplatil vyrobca chipov.
Minimalizuju svoje naklady. Do jednej objemovej miery puzdriacej hmoty
zapuzdria omoho viacej suciastok...
Pouzitie a velkost zariadenia uz musi riesit vyrobca zariadeni.

Dodo