Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 3 16:37:19 CEST 2012

> Pak bývá docela velká ztráta času rozjet nějaké IDE bez podporovaného
> programátoru.

No, IDE Vám pomocí překladače (třeba externího) vyprodukuje *.hex a ten
si už zpracujete jakkoliv jinak, ne? Nebo myslíte ladění pomocí
neustálých změn ve zdrojáku, jeho průběžný překlad a nové a nové
vypalování? Tam by to možná mohlo trochu času ušetřit, ale...

> Mimochodem, neví někdo jestli je tento programátor
> http://www.ebay.com/itm/New-USBASP-USBISP-AVR-Programmer-USB-ATMEGA8-ATMEGA128-/170813851774?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c54c887e
> podporovaný v Atmel studiu 6 alespoň k programování MCU?

Shodou okolností jsem si v minulých dnech právě tenhle "dongle" postavil
(http://www.fischl.de/usbasp/) a myslím,  že vzhledem ke koncepci (SW
emulace USB zařízení, dokonce jsem četl něco o nějakých idiotských
patentově-poplatkových tahanicích, Kristepane jak může někdo chtít
poplatky z USB ID???) to ve "standardních" prostředích podporováno není.

Fischl uvádí jen:

->AVRDUDE supports USBasp since version 5.2.
->BASCOM-AVR supports USBasp since version 1.11.9.6.
->Khazama AVR Programmer is a Windows XP/Vista GUI application for
   USBasp and avrdude.
->eXtreme Burner - AVR is a Windows GUI Software for USBasp based USB
   AVR programmers.

Myslím, že jsem našel ještě cosi, ale spíš to bylo jen GUI k již
uvedenému AVRDUDE.

---
Jirka