prepocitanie hodnot grafu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pondělí Září 3 13:39:10 CEST 2012


Viděl bych to podobně. To převzorkování v tomto kontextu je poněkud
matoucí. Pokud se na vstupní data budeme dívat jako na body rozmístěné
po ploše se souřadnicemi x1,y1, pak je možné použít obecnou transformaci
souřadnic pomocí transformační matice a(ij)
x2 = a11*x1 + a12*y1 + b1
y2 = a21*x1 + a22*y1 + b2,
b1, b2 jsou konstanty pro případný posuv. Tohle se dá počítat pomocí
fixed point aritmetiky - jen sčítání a násobení. Pokud zmenšuji (což je
asi tento případ), některé x-ové souřadnice po zaokrouhlení splynou (pro
více bodů jsou stejné). Pokud splynou zároveň i y-ové souřadnice, pak je
bod zbytečný. Než pracně zjišťovat jestli tomu tak je, můžete ho
zobrazit také. Takže máte sice více dat, ale na plochu se vejdou a o to
jde.

Mrazík

balu na home píše v Po 03. 09. 2012 v 10:06 +0200:
> toto uz za nas vyriesili vyrobcovia osciloskopov, tam sa zmesti aj 
> milion bodov na 480 bodovy displej :-)
> V principe zobrazovanie vsetkych bodov na displej mozno nebude o nic 
> pomalsie ako prepocitavanie na fyzicke rozlisenie displeja. Akurat pri 
> tom prepocitavani cez prevzorkovanie sa moze stratit nejaka informacia.




Další informace o konferenci Hw-list