prepocitanie hodnot grafu

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Září 3 12:52:59 CEST 2012

pri prilezitosti tohoto vlakna som nasiel celkom pekne a uzitocne
zhrnutie informacii o (digitalnych) osciloskopoch
http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/0da8/0900766b80da861a.pdf
Som zvedavy kedy sa na nasich skolach zacne ucit nieco modernejsie ako
dvojlucovy a dvojkanalovy osciloskop. Mam pocit ze tie sa uz nedaju ani
kupit :-)
b.