Re: Re: prepocitanie hodnot grafu

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pondělí Září 3 10:30:58 CEST 2012

> Prve ani tretie nie je momentalne moznost - takze ta interpolacia.
> Ako som pisal skor, viem si tak hmlisto predstavit ako to robit, ale
> asi by som skoncil pri mnozstve float deleni/nasobeni. Ako sa to da
> nejako rozumne robit - ak sa to da - inym sposobom, teda celociselne?

Doporučuji se podívat na následující dokument, mě hodně pomohl.
www.digitalsignallabs.com/fp.pdf

V zásadě jde o to, že se počítá s neceločíselnými čísly s desetinou čárkou na pevném místě. Například v 16bitovém zobrazení se nechá číslo od 0 do 4095 reprezentovat 12bity před čárkou a 4mi bity za čárkou. Dělení 16ti se řeší bitovým posunem o 4 bity doprava.

Vojta Bubník