Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemata a PCB...

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Září 3 09:43:24 CEST 2012

A žhavá jiskra na bulvě oka (jaksi se přiškvaří), po třech hodinách to začne
hodně slzet, po šesti hodinách to začne v oku pěkně řezat a to je již
většinou večer, takže na oční pohotovost, která je na opačné straně
kraje.... Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Monday, September 03, 2012 9:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemata a
PCB...

No on si clovek asi zvykne... Kdyz jsem varil jen tak rekreacne, tak jsem se
take navlikal jak potapec.

Po dvou letech na lodi, kdy se porad neco svaruje, to nejak uz neresim.
Naposledy minuly tyden varil asi 8m svaru (cast nad hlavou) a byl jsem v
trenkach a sandalech.

Bud se clovek musi oblect fest (nejlepe kozene hadry) a nebo vubec - jak to
zapadne nekam za saty tak je to horsi nez lepsi.

Jediny co opravdu nedavam, kdyz mi spadne zhava kulicka do loketni jamky
- tam to fakt pali. Jo a jeste je lahudka zhava jiskra z rozbrusky zalitla
do ucha.

Radek Vicek