Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

Peter Bosnak lajost na zoznam.sk
Neděle Září 2 23:58:11 CEST 2012

> Rozdiel bol vo forme, akou boli predavane: huslova bola formou hranola

> (stvorec o hrubke 1cm) zabaleneho vo flaneli v plastovej krabicke;

Zaujímavá diskusia ale kalafunu bolo a asi v niektorých drogériach stále je
dostať v kilovom balení.  Používa sa pri zabíjačke, pri odstraňovaní štetín
prasaťa. Bola dostať v sáčku, kde bola v rôznej konzistencii. Veľké i malé
"kryštály" a asi polovica obsahu v prášku. Stála bagateľ, ten kilový sáčok
asi 5 Kčs, čo je neporovnateľné s tou hudobníckou. Kvalita rovnaká ako tie
hudobnícke, možno i lepšia, lebo tie väčšie kusy boli krásne svetložlté a
priesvitné. Kúpil som si ju pred mnohými rokmi a stačí mi doteraz. Myslím,
že by sa našla v drogériach i teraz, lebo tá technológia pri zabíjačke sa
nezmenila. P.B.