Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Září 2 20:40:32 CEST 2012

Srovnání je jednoduché:

MTL468 (408) je zaručeně nekorozivní - viz atesty na měď. zrcadlech
apod. Je též nevodivé a není nutné ho oplachovat (tedy z funkčních
důvodů). Složením je to kalafuna s přísadou (údajně organické kyseliny),
která se aktivuje jen nad určitou teplotou.

Eumetol - pokud si dobře vzpomínám - kromě toho, že to byl děsivý
sajrajt, tak se rozhodně nehodil k pájení na DPS. Právě proto, že
korozivní a vodivý byl, resp. se to o něm vědělo, i když to oficiálně
nikdo nikde nepsal.

---
Jirka