Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemata a PCB...

Marek Peca marek na duch.cz
Sobota Září 1 22:55:55 CEST 2012

> Ve vyctu mi ovsem chybi popaleniny od cinu, pripadne pajecky - dodnes mam na
> leve ruce jizvu od toho, kdy jsem si chtel trafopajkou jen posvitit a nejak
> jsem si oprel rozpalene ocko o leve zapesti (na tom je zvlastni to, ze to
> nebolelo, vsimnul jsem si toho, az kdyz to delalo kour a ocko mizelo pod
> kuzi, luxusni zalezitost).

Shodna zkusenost, taky jsem tu prohluben ve tvaru smycky zpozoroval az
podle grilovaciho smradu.

> Navic kdybych nenosil bryle, tak uz asi nemam oci - tech cakancu od
> cinu, ktere jsem z nich sloupaval, bylo taky vic nez dost (a tu a tam se
> mi je podari udelat dodnes :)

Kupodivu ta tekutina na bulve dela zazraky, chrstnul jsem si tam (vetsinou
z houbicky -- proslule "spongie" z ERS-50) SnPb kulicky 2x a pokazde je to
zchladilo uplne okamzite, krome leknuti nic .. jen bylo treba ten cin
vysypat.

Horsi bylo to zminovane provrtani prstu, dost jsem se zdesil, kdyz jsem
uvidel 1mm vrtak z vnitrni strany nehtu (z druhe strany). Trochu me desila
vzpominka na cloveka, co udajne umrel na klepnuti do prstu (asi nejaka
otrava), ale dopadlo to dobre.

Zdaleka nejhorsi byl kus odletle kapky cinu na ruce, kterej se mi
nepodarilo hned shodit -- nejak se tam uvelebil a misto me palilo jeste
pres 2 tydny a tyz den jsem upadnul do horecek, mozna ale nebylo tim.

ZdraviM.P.