Zasuvky v aute aneb kdyz je ten patek....

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Září 1 11:05:47 CEST 2012

Pokud vyndá ten měnič a bude tvrdit, že je to jen na okrasu coby tuning, tak by to mohlo projít.
Pokud půjdou do "hloubky", tak najdou rozvody a to už bude prů*er.
V každém případě nedoporučuji zásah do elektrorozvodů v autě.
Oni to mají dobře vymyšlené, odzkoušené atd.
Kdysi mi autař dal do škodovky přídavnou baterii 90A abych neměl v zimě problémy se startováním.
Připojil tlustým kabelem a ten se nakonec při jízdě dostal pod baterku a překlepala se izolace.
U požáru jsem nebyl, ale byl to prý fofr a moje děcka, které seděly na zadních sedačkách, už měly ohořelé bundy.
Nikdy více bych něco takového takto již neřešil a nechť je to varováním i pro ostatní.
Jindra Polívka

na STK_cku, by jim asi spadly "jistice" :-) ...
t.