FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 31 22:36:45 CET 2012

ND2 a ND8 je rozsah az az. A rozhodne to bude mnohokrat kvalitnejsi - kdyz uz o to tolik jde - nez ten promenny, protoze ten z principu musi byt vyroben teoreticky minimalne ze dvou skel (pravdepodobne prakticky ovsem z daleko vice vrstev).
Chtit ultrakvalitni variable filtr je podobny pozadavek jako chtit ultrakvalitni 20 nasobny zoom objektiv.

Jakub Serych