FOTO: nazor na sedy filtr Hama

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 31 22:19:11 CET 2012

 31.10.2012, 22:14:50

Urcite existuji nejake specialni pripady, kdy se hodi vetsi utlum.
Treba kdyz za sluneho poledne na snehove plati fotite snehulaka a
chcete jej vydavat za cernocha v tunelu. ;-)
Ale pro naprostou vetsinu pouziti ND2, ND8 staci.
Me by asi nejvic vyhovoval ND4, ale ty se moc nedelaji. A na ty
ohnostroje mi staci i ND2 z DX.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz