FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 31 21:51:07 CET 2012

Souhlasím, že nejlepší = žádnej. Nicméně CPL má, ND jsem chtěl vysloveně
na známé (a zde popsané) efekty s tekoucí vodou, silnými světelnými
zdroji apod.

Takže znova: vyhoví ten ND2 a ND8, nebo je vhodné se dostat i na větší
útlum a pak tedy zřejmě zvolím variable? Vše z nabídky DX či podobných
eshopů.

Opakuju, že má jít o "starter", nikoliv definitivní řešení.

---
Jirka