OT: podminky zaruky (bylo: Re: Ventil na vodu)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 31 20:32:31 CET 2012

 31.10.2012, 20:25:09

Pripojeni "napevno" da vice prace. Musi se namerit kus trubky,
uriznout, vyrezat zavit, napakovat konopim nebo PTFE paskou atd.
Tedy spousta prace kterou si bez potrebneho vybaveni sam neudelate
a gastrotechnik (instalater zni asi moc blbe) si to necha dobre
zaplatit.
Hadice se jen nasroubuje, sup, sup a je hotovo. Tak si to alespon
kompenzuji tim prodejem protipozarniho ventilu.
Je otazkou, jak dlouho bude trvat, nez bude povinna, pravidelna revize
techto ventilu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz