Ventil na vodu

Středa Říjen 31 20:05:51 CET 2012

To se mi stalo taky, na vojně. Naházel jsem ponožky do umyvadla,
zašpuntoval, pustil teplou vodu a čekal jsem až jí dole pustí kotelník,
Pouštěl jí jen když se kluci chodili sprchovat. Jenže přišel kamarád, ať
s ním jdu do hospody. Přišlo se na to, až když to z 2. patra proteklo do
suterénu. Něco po schodech a něco mezi panelama. Kotelník viděl že to
teče, zkusil zavřít jeden kohout. Když to teklo pořád, zase ho pustil a
zkusil zavřít jiný. Když jsem druhý den (v sobotu) šel za DVťákem že by
bylo potřeba v kanceláři pod tou mojí otevřít okno aby to vyschlo, řekl
že to nejde - klíče má v zapečetěné skříňce a rozpečetění by musel
vysvětlovat. To prý radši ať to shnije. Samosřejmě potrestat mě nemohli,
protože by útvar nebyl vzorný :-)

Anděl