Ventil na vodu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 31 19:23:38 CET 2012

U plynu je teď novinka, pokud chcete flexi připojení, musí se k tomu
dokoupit takovej speciální ventil,
kterej má uvnitř nějakou voskovou náplň či tak něco a v případě požáru (
a ohřátí)  se to "ucpe" samozřejmě nevratně.
Bez toho mi nechtěli připojit sporák na chalupě, že prý buď napevno (
což je blbý kvůli občasnému úklidu humusu za sporákem)
nebo flexibilní přívod s tím spešl ventilem. Ten ventil samotný stojí
400kč a byl jsem upozorněn na to, že pokud se trouba a plotny rozhycují,
občas se stane, že ten bezpečnostní ventil
se "aktivuje"

Bez toho, aby to připojil "gastechnik" mi zase nechtěli potvrdit záručák :-(
Prý jsem si měl dát namontovat už přímo kulák - kohout, který to má v
sobě ( cena 500 kč) takhle se ta kombinace prodraží, navíc je ventil moc
" na ráně "

Ps:U plynomeru je pojistka na velky prutok